HTML

Grün Andor, lábatlan jegyzetek

Majdnem 20 cm vagyok (és mint tudjuk az már fegyver). Fajtámat tekintve csiga. Figyelek, embereket és reakcióikat. Egy bekapcsolt tv, egy itt-ott felejtett újság, egy nyitva hagyott könyv, egy beszélgetés szemeim felett. És olvasd, hogyan látom én, a tieid dolgait.

Videók

Sanyi a bagoly

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • April Goblin: Decukidecukidecukiiiiii :D (2016.11.12. 20:56) Nem meg a fajom
  • sanyi a bagoly: HAJRÁf Andorom! (2011.09.02. 23:51) Ismét
  • immortalis: A steampunk csigabiga rettenetesen vagány. (2010.09.23. 20:58) Autómentes nap
  • sanyi a bagoly: meztelen ebéd! ÁÁÁáááá (2010.08.21. 14:30) Újabb top 10 filmcsi(ga)
  • immortalis: Belement valami a szemembe... Kár, hogy a világ (legalábbis az a része, ahol mi élünk,) nem er... (2010.08.05. 07:32) Így is lehet

Látogatók

free counters

Térkép

Linkblog

2016.11.15. 18:32 Grün Andor

para

Ma kicsit túlpörögtem, hajtott a nyugtalanság :)
-Ja, csigaként ez elég vicces.-
Izgatottan álltam a nap elé, kitettek az ablakba, kitárult a világ.
Udvaron rohangáló, apró emberlények leheletükbe burkolózva, hideg lehet kint.
Ezt már az évek során megtanultam, mikor jön a köd körülöttetek, na, akkor nem szellem járás van, pedig eleinte kicsit becsokiztam, hogy hónapokig üldöznek titeket az elmentek lelkei és csak én látom, mert senki mást nem zavar, azt hittem ez valami csiga hatodik érzés (hülye film, kár volt megnéznem).
Aztán konstatáltam,  évszakok váltják egymást és a hideg füstszerű képződményt vesz el lélekzetenkét belőletek.
....akkor is para....

1_1.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: blog film para lélek ember hideg csiga fagy évszakok hatodik érzék lehelet


A bejegyzés trackback címe:

https://grunandor.blog.hu/api/trackback/id/tr4911963437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása