HTML

Grün Andor, lábatlan jegyzetek

Majdnem 20 cm vagyok (és mint tudjuk az már fegyver). Fajtámat tekintve csiga. Figyelek, embereket és reakcióikat. Egy bekapcsolt tv, egy itt-ott felejtett újság, egy nyitva hagyott könyv, egy beszélgetés szemeim felett. És olvasd, hogyan látom én, a tieid dolgait.

Videók

Sanyi a bagoly

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • April Goblin: Decukidecukidecukiiiiii :D (2016.11.12. 20:56) Nem meg a fajom
  • sanyi a bagoly: HAJRÁf Andorom! (2011.09.02. 23:51) Ismét
  • immortalis: A steampunk csigabiga rettenetesen vagány. (2010.09.23. 20:58) Autómentes nap
  • sanyi a bagoly: meztelen ebéd! ÁÁÁáááá (2010.08.21. 14:30) Újabb top 10 filmcsi(ga)
  • immortalis: Belement valami a szemembe... Kár, hogy a világ (legalábbis az a része, ahol mi élünk,) nem er... (2010.08.05. 07:32) Így is lehet

Látogatók

free counters

Térkép

Linkblog

2016.10.09. 19:57 Grün Andor

Mindenütt otthon

Csiga létem legnagyszerűbb része az, hogy mindenhol otthon vagyok, bármerre is taszigál az élet.
Mint már említettem most megint az iskolába száműztek, ennek az lehet az oka, hogy a nőnemű a kettő közül mostanában mintha maga maradt volna. Eleinte nagyon furcsán viselkedett, aztán szép lassan összekaparta magát, de valószínű észlelte, hogy feszülten figyelem, mert csuda produkciókat hozott nap, mint nap, hát elpaterolt ide. Nem hibáztatom, zavarba ejtő a tekintetem.
És lényegtelen a hol létem, mindenütt van megfigyelni valóm, a lényeg, hogy a kéz legyen nála mindig.

Itt mindig történik valami, (most mondjuk pont nem vasárnap este van) ezek az apró emberek jönnek-mennek körülöttem, néha feltúrják a terráriumot, olyankor halottnak tettem magamat, a francnak sincs kedve díszelegni, kiöregedtem már ebből azt hiszem.
Van, hogy elfelejtik visszatenni a tetőt, a héten sokadik szökési kísérletem hiúsult meg, nem tudok elég gyors lenni, mindig visszatoloncolnak a kezdethez (de nem adom fel).
A remény hal meg utoljára, de b.szki tuti büdös lehet.

szokes-600x445.jpg

Szólj hozzá!

Címkék: blog remény iskola kéz szökés csiga megfigyelés otthon


A bejegyzés trackback címe:

https://grunandor.blog.hu/api/trackback/id/tr7211783865

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása