HTML

Grün Andor, lábatlan jegyzetek

Majdnem 20 cm vagyok (és mint tudjuk az már fegyver). Fajtámat tekintve csiga. Figyelek, embereket és reakcióikat. Egy bekapcsolt tv, egy itt-ott felejtett újság, egy nyitva hagyott könyv, egy beszélgetés szemeim felett. És olvasd, hogyan látom én, a tieid dolgait.

Videók

Sanyi a bagoly

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • April Goblin: Decukidecukidecukiiiiii :D (2016.11.12. 20:56) Nem meg a fajom
  • sanyi a bagoly: HAJRÁf Andorom! (2011.09.02. 23:51) Ismét
  • immortalis: A steampunk csigabiga rettenetesen vagány. (2010.09.23. 20:58) Autómentes nap
  • sanyi a bagoly: meztelen ebéd! ÁÁÁáááá (2010.08.21. 14:30) Újabb top 10 filmcsi(ga)
  • immortalis: Belement valami a szemembe... Kár, hogy a világ (legalábbis az a része, ahol mi élünk,) nem er... (2010.08.05. 07:32) Így is lehet

Látogatók

free counters

Térkép

Linkblog

2008.07.17. 23:16 Grün Andor

A kezdet

 

Nem vagyok még olyan idős, hogy elfelejtsek dolgokat (nem mintha korhoz lenne kötve), kilétemet tudakolván el kell, hogy áruljam, nem az vagyok, kinek gondolnál, s kinek hiszem magam.
 

Egy albérletben láttam napvilágot, mely két fiatal szerelmének palettája volt, tele önmaguknak kikevert színfoltokkal. A divatnak megfelelően,(nem akarván sérteni sem konzervatívat, sem valamely irányba haladót) szüleim ugyan ketten voltak, de ki ma apámként díszeleg testvéreim anyjává vált, s ki anyám volt másnak apja lett. Szociálisan hátrányos helyzetem mégsem ebből fakad, testvéreim száma ugyanis a harmincat, azaz 30-at kiírta az élet, két négyzetét elfoglaló, matematika példákkal teli helyérték táblázatában. S hogy kit hova sodortak az évek, ne kérdezd, engem örökbe adtak, így további sorsomat gondozóim kezébe tették. Jelenleg két lakótársam van egy pedagógus és egy újságíró, de nekem külön szobám van.
Ja, ha még nem említettem volna, a nevem Grün Andor, állampolgárságom magyar, házamat adományokból építettem, környezetemet mások alakítják és igen, bevallom, egy CSIGA vagyok....
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://grunandor.blog.hu/api/trackback/id/tr27573553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása