HTML

Grün Andor, lábatlan jegyzetek

Majdnem 20 cm vagyok (és mint tudjuk az már fegyver). Fajtámat tekintve csiga. Figyelek, embereket és reakcióikat. Egy bekapcsolt tv, egy itt-ott felejtett újság, egy nyitva hagyott könyv, egy beszélgetés szemeim felett. És olvasd, hogyan látom én, a tieid dolgait.

Videók

Sanyi a bagoly

Nincs megjeleníthető elem

Friss topikok

  • April Goblin: Decukidecukidecukiiiiii :D (2016.11.12. 20:56) Nem meg a fajom
  • sanyi a bagoly: HAJRÁf Andorom! (2011.09.02. 23:51) Ismét
  • immortalis: A steampunk csigabiga rettenetesen vagány. (2010.09.23. 20:58) Autómentes nap
  • sanyi a bagoly: meztelen ebéd! ÁÁÁáááá (2010.08.21. 14:30) Újabb top 10 filmcsi(ga)
  • immortalis: Belement valami a szemembe... Kár, hogy a világ (legalábbis az a része, ahol mi élünk,) nem er... (2010.08.05. 07:32) Így is lehet

Látogatók

free counters

Térkép

Linkblog

2016.10.11. 22:18 Grün Andor

a Háló

Megfigyeléseim szerint a legtöbbször a nőnemű az, aki fontosabbnak tartja, a közvetlen környezet tisztogatását.
Hát, az én nőneműm mostanában nem szakad bele.
Mondjuk úgy vélem ezen a helyen versenyeznie kellene másikakkal (megnéznék egy itt a porcica, hol a porcica ronggyal odacsapok meccset), néha megjelenik egy-egy számomra ismeretlen arc, de minden egyes újjal feledésbe vesz az az előtti, eltűnnek.
És hiába a porfelhő, amit vernek maguk körül a plafon egyik sarkából lógó pókháló átkától semmi nem védi meg őket.
Az a háló hosszú ideje növeszti magát, egyre mélyebbre ereszkedik, és egyre feketébb, akár az értetlenségből támadt harag, ami a próbaidős takarítónők lelkére telepedett miután bemutatták őket a sarokban lakónak, akit egészen addig láthatatlannak véltek, majd megnevezésével alakot öltve besötétedett.
Szerintem belőlük táplálkozik, tabuvá nőtte magát és nevét kimondva elvesznek.
2-3 nő is a múltba burkolózott számomra szeptember óta, aztán Kati néni megjelent.
Egyből kiszúrta a Hálót fent és ,,tyű de fekete vagy" kiáltással egy seprűvel már majdnem neki veselkedett. Feszültem tapadtam a terrárium falára, levegőt is alig mertem venni, pislantásról nem is beszélve (nem akartam lemaradni arról, ahogy Kati léte a Hálóba vesz, elképzeltem már párszor, ahogy ezzel a folyamattal árnyalatot vált a sarokból csüngő koszféle).
Majdnem...
Aztán a színre lépett az én nőneműm:
- Kati néni, tessék hagyni! Évek óta növesztem azt a porhálót, eddig senki nem szedte le. Nemsokára halloween, dekorációnak pont jó lesz.

Ezt megúszta, szerintem az enyém boszorkány, szerintem Kati nénit kedveli, szerintem megmentette.

Oké, nincs ezzel gond, de most este van, itt vagyok én, sötét van, és ott az a sarok.
Én meg nem pislantok, és kicsit lélegzek.

00004198.jpg

 

Szólj hozzá!

Címkék: blog verseny félelem átok háló csiga takarítás tabu por rongy terrárium boszorkány takarítónő hallo cicaharc megfigye


A bejegyzés trackback címe:

https://grunandor.blog.hu/api/trackback/id/tr7311796789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása